اسلایدر شماره - 1
اسلایدر شماره - 1 توضیحی در مورد اسلایدر
مطالب تصادفی

آخرین ارسالی های تالارگفتمان

3 نکته برای سالم ماندن در تمام طول زمستان!
آن را دوست داشته یا از آن متنفر باش ، زمستان است. در کنار دمای سردتر و احتمالاً کمی برف ، تهدید مداوم ویروس های سرماخوردگی و آنفولانزا وجود دارد. این مزاحم های ناخواسته نه تنها باعث می شوند احساس ناخوشی کنید ، بلکه باعث می شوند شما کمتر اکتیو باشید. خوشبختانه با کمی برنامه ریزی می توانید از خود در برابر خرخرها یا حتی بدتر از آنفولانزا محافظت کنید.
مواد مغذی روزانه خود را دریافت کنید
زمستان زمان مناسبی برای گرفتن رژیم غذایی نیست. کمبود کالری و ریز مغذی ها (پروتئین ، کربوهیدرات و چربی) می تواند سیستم ایمنی بدن را تضعیف کرده و شما را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. حتی اگر در خانه کار می کنید ، در معرض خطر هستید ، به خصوص اگر بچه دارید. کودکان به دلیل سیستم ایمنی نابالغ در معرض عفونت های ویروسی قرار دارند و می توانند آنها را به بقیه خانواده منتقل کنند. با تمرین تغذیه سالم و مصرف کالری کافی از خود در برابر بیماری ها دفاع کنید.
یک رژیم غذایی سالم از تعادل پروتئین ، کربوهیدراتهای غنی از فیبر و چربیهای سالم بویژه چربی های گیاهی مانند آجیل ، روغن زیتون و آووکادو تشکیل شده است. صبح خود را با منبع پروتئین با کیفیت شروع کنید. از این گذشته ، سیستم ایمنی بدن برای ساخت آنتی بادی های محافظ، که از شما در برابر عفونت محافظت می کند ، به پروتئین احتیاج دارد. بلوک های ساختمانی مورد نیاز خود را به آن بدهید!
وقتی نوبت به پروتئین با کیفیت بالا رسید ، به تخم مرغ میرسیم. تحقیقات نشان می دهد که پروتئین تخم مرغ دارای بالاترین ارزش بیولوژیکی در تمام منابع پروتئینی است ، به این معنی که حاوی ترکیب ایده آل اسیدهای آمینه بدن شما به بدن مورد نیاز است و می تواند از آنها استفاده کند. با هر تخم مرغ بهترین تخم مرغی که روی صفحه خود قرار می دهید ، شش گرم پروتئین به شکلی دریافت می کنید که بدن شما به بهترین وجه می تواند از آن استفاده کند. چه شما تخم مرغهایتان را خام ، سرخ شده ، نخود فرنگی یا آب پز ترجیح می دهید ، تخم مرغ به شما کمک می کند تا از نیازهای پروتئینی خود برای روز استفاده کنید.
ویتامین D کافی داشته باشید تا سیستم ایمنی بدن سالم بماند
بهترین منبع ویتامین D قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید است. متأسفانه ، در زمستان ، شما به اندازه کافی در معرض نور خورشید نمی باشید و نور خورشید که به پوست شما آسیب می رساند ضعیف تر است. به علاوه ، کل بدن شما پوشیده است! چرا ویتامین D بسیار مهم است؟ این ویتامین که بیشتر شبیه هورمون است ، به عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کند. برخی مطالعات نشان می دهد آنفولانزا در افرادی که سطح ویتامین D پایینی دارند ، بیشتر دیده می شود. همانطور که می دانید هنگامی که کمتر در معرض آفتاب هستید ، کمترین میزان ویتامین D را دریافت می کنید. در این شرایط ، بیشتر غذاها منبع خوبی از ویتامین D نیستند.
در اینجا برای شما اخبار خوبی داریم، هر تخم EB حاوی 6 میکروگرم (میکروگرم) ویتامین D است ، در مقایسه با فقط یک میکروگرم در یک تخم معمولی. * وقتی که از تخم مرغ Eggland در صبح یا هر ساعت از روز مصرف می کنید، بدن ویتامین D را تأمین می کند. در ماههای طولانی زمستان بسیار مفید است.
تخم مرغ های مرغوب حاوی بیشتر انواع دیگر مواد مغذی نسبت به تخم مرغ های معمولی است. به عنوان مثال ، تخم مرغ های مرغوب دو برابر امگا 3 بیشتری دارند ، یک نوع چربی به عنوان تخم مرغ استاندارد در سلامت قلب و عملکرد ایمنی سالم دخیل است. به علاوه ، هر تخم مرغ مرغوب تقریباً 3 برابر میزان ویتامین B12 مانند سایر تخم مرغ ها است. هنگامی که تخم مرغ مرغوب میل می کنید ، طعم عالی و غذای با کیفیت را تجربه می کنید.
هر روز یک سبک زندگی سالم تمرین کنید
انجام سایر اقدامات برای محافظت از خود با شستن چندین بار در روز ، جلوگیری از ملاقات افراد بیمار و هر شب خواب کافی را مد نظر قرار دهید نبودن خواب کافی "سوزاندن کالری نیمه شب" سیستم ایمنی بدن شما را سرکوب می کند و شما را مستعد ابتلا به بیماری می کند. ورزش منظم باعث می شود دفاع بدن در برابر سرماخوردگی تقویت شود در حالی که ورزش بیش از حد بدون استراحت کافی بین جلسات اثر متضاد دارد - ایمنی را سرکوب می کند.
این نکات را در زمستان امسال به خاطر بسپارید و امیدوارم تا اولین علائم بهار ، از برآمدگی و سرفه جلوگیری کنید و از سلامتی تان محافظت کنید.
منابع: EUFIC. "تغذیه و سیستم ایمنی"
Medscape Multispecialty. "به روز رسانی در مورد ویتامین D و ایمنی انسان"
شورای ویتامین D. "آنفلوانزا"
 
  • سه شنبه 13 اسفند 1398
  • 22 بازدید
  • سینا
آواتار نویسنده بن بست معنا ندارد یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت
مطالب مرتبط
نظرات
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی